De eerste reacties op de nieuwe site komen binnen

Eind vorige week eindelijk een start kunnen maken met mijn site met bouwservice voor huisjes in Gauge 1 10mm & 1:32 en inmiddels komen de eerste bezoekers binnen en komen de eerste vragen. Omdat er na het zien van de modellen reeds meerdere malen gevraagd is of ik ook voor andere wilde bouwen de site opgesplitst tussen hobby en bouwservice.

Heb me de afgelopen tijd bezig gehouden met het maken van de site, maar kan me nu toeleggen op wat ik het mooiste vind “het bouwen van de papieren modellen” Kijk eens rond op mijn website http://gauge1buildings.wordpress.com en informeer naar de mogelijkheden?

~ door slotrace op 27/12/2011.

Geef een reactie

 
